Селищний голова

Турбаба Галина Григорівна

Порядок управління комунальним майном
Про благоустрій території населених пунктів Дворічанської селищної ради
Пошук
Анонс подій
17.02.2022
10:00 - ХV сесія селищної ради VІІІ скликання ХV сесія селищної ради VІІІ скликання
1) Про затвердження звіту про виконання бюджету Дворічанської селищної територіальної громади за 2021 рік
2) Про внесення змін до бюджету Дворічанської селищної територіальної громади на 2022 рік, затвердженого рішенням селищної ради від 23 грудня 2021 року № 5064 –VІIІ
3) Про затвердження рішення постійної комісії селищної ради з питань бюджету , соціально-економічного розвитку
4) Про визначення видів громадських робіт та переліку об’єктів для відбування таких робіт для порушників та засуджених
5) Про визначення видів суспільно корисних робіт та переліку об’єктів для відбування таких робіт для порушників
6) Про затвердження Програми проведення громадських робіт на території Дворічанської селищної ради на 2022 рік.
7) Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративної послуги
8) Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області
9) Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються безпосередньо адміністратором відділу «Центр надання послуг» Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області
10) Про відшкодування різниці між розміром диференційованої плати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) та вартістю цих послуг у 2022 році
11) Про надання базової послуги «соціальна адаптація» у 2022 році за рахунок бюджетних коштів
12) Про затвердження тарифів на соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) у 2022 році
13) Про план роботи Дворічанської селищної ради на 2022 рік
14) Про проведення звітів депутатів Дворічанської селищної ради VIII скликання
15) Про оптимізацію мережі закладів культури Дворічанської селищної ради
16) Про структуру, загальну чисельність апарату Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області та її виконавчих органів
17) Про затвердження структури Центру соціальних служб Дворічанської селищної ради Куп'янського району Харківської області
18) Питання власності
19) Земельні питання
20) Різне
Організатор:Дворічанська селищна рада Час проведення:17.02.2022 10:00 Місце проведення:велика зала адмінбудинку (смт Дворічна, вул.Слобожанська, буд.8)

Докладніше
Посилання

Президент України

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Харківська облдержадміністрація

Харківська обласна рада

 

Харківські податківці відповідали на запитання про одноразове (спеціальне) добровільне декларування
Харківські податківці відповідали на запитання про одноразове (спеціальне) добровільне декларування

Харківські податківці відповідали на запитання про одноразове (спеціальне) добровільне декларування

У Головному управлінні ДПС у Харківській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Фахівці управління податкового адміністрування фізичних осіб роз’яснювали громадянам нюанси Податкової амністії.

Найбільша кількість запитань стосувалася перевірок даних, які  вказуються у декларації.

Наводимо деякі запитання та відповіді на них.

 

ЗАПИТАННЯ: Чи проводяться контролюючим органом перевірки одноразових (спеціальних) добровільних декларацій?

 

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до п. 6 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України декларант, який має намір скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням щодо належних йому активів фізичної особи, протягом визначеного підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування, має право добровільно подати до контролюючого органу одноразову (спеціальну) добровільну декларацію в порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
 
 При цьому в Декларації не зазначається інформація про джерела одержання (набуття) декларантом об’єктів декларування.
 
 Крім того, п. 13 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що податкова перевірка контролюючим органом не проводиться щодо джерела отримання декларантом чи фізичною особою, що підпадає під дію п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, доходів, за рахунок яких було одержано (набуто) задекларовані таким декларантом активи або активи, передбачені п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
 
 Водночас, відповідно до п. 15 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ Декларація підлягає перевірці у спеціальному порядку.
 
 Так, Декларація підлягає у порядку, передбаченому підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, камеральній перевірці, яку контролюючий орган проводить протягом 60 календарних днів, що настають за днем подання йому відповідної Декларації (п.п. 15.1 п. 15 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).
 
 Метою проведення камеральної перевірки Декларації є виявлення арифметичних та логічних помилок.
 
 Наразі розробляється Порядок проведення камеральних перевірок одноразових (спеціальних) добровільних декларацій.

 

ЗАПИТАННЯ: Чи необхідно фізичній особі здійснювати легалізацію документів, які надаються такою особою одночасно з поданням одноразової (спеціальної) добровільної декларації, у разі якщо об’єкти декларування знаходяться за межами України?

 

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до п. 1 ст. 13 Закону України від 23 червня 2005 року № 2709-IV «Про міжнародне приватне право» документи, що видані уповноваженими органами іноземних держав у встановленій формі, визнаються дійсними в Україні в разі їх легалізації, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України.

Отже, легалізації підлягають документи, які видані уповноваженими органами іноземних держав у встановленій формі.

Разом з тим, згідно з абзацом другим частини першої ст. 4 Закону України від 03 липня 2012 року № 5029-VI «Про засади державної мовної політики» (далі – Закон № 5029) визначено, що основи державної мовної політики визначаються Конституцією України, а порядок застосування мов в Україні – Законом № 5029.

Згідно зі ст. 10 Конституції України державною мовою в Україні є українська мова.

Частиною другою ст. 6 Закону № 5029 визначено, що українська мова як державна мова обов’язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються Законом № 5029.

Статтею 11 Закону № 5029 встановлено, що основною мовою роботи, діловодства і документації органів державної влади та органів місцевого самоврядування є державна мова.

Згідно з п.п. 191.1.2 п. 191.1 ст. 191 Кодексу до повноважень (функцій) контролюючих органів відноситься, зокрема, контроль за своєчасністю подання платниками податків передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

Враховуючи викладене, фізична особа у разі декларування об’єктів, які знаходяться за межами України, одночасно з поданням одноразової (спеціальної) добровільної декларації зобов’язана надати документи, які супроводжуються нотаріально засвідченим перекладом українською мовою.

Переглядів: 54
Дата публікації: 11:11 07.10.2021
Дворічанська селищна рада Харківської області >>>