Селищний голова

Турбаба Галина Григорівна

Порядок управління комунальним майном
Про благоустрій території населених пунктів Дворічанської селищної ради
Пошук
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання

Президент України

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

Харківська облдержадміністрація

Харківська обласна рада

 

Контроль за дотриманням карантинних заходів
Контроль за дотриманням карантинних заходів

Контроль за дотриманням карантинних заходів

Ситуація щодо захворюваності на гостру респіраторну хворобу COVID-19 в Харківській області залишається напружена.

На території Харківської області та м. Харків представниками Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області та Головного управління Національної поліції України в Харківській області проводиться робота по контролю за дотриманням протиепідемічних заходів.

За другу половину листопада було здійснено 49 суб'єктів господарювання із них  мобільними групами з НП перевірено 24  об'єкти  та 25 моніторингові перевірки на території Дворічанської селищної ради.

Основні порушення:

  • не проводиться перед початком зміни температурний скринінг усім працівникам закладу ;
  • не організований централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • не дотримання маскового режиму.

За результатами проведених заходів на суб'єкти  господарювання, які не дотримувались карантинних заходів, складено 2 протоколи про порушення санітарних норм та в подальшому  після розгляду справ на всіх було накладено штраф. За недотримання громадянами маскового режиму постанови про накладання штрафу виносились співробітниками Національної поліції безпосередньо на місці.

Заходи з контролю за дотриманням карантинних заходів на території Дворічанської селищної ради тривають!

 

Управління Куп’янського району

Головного управління Держпродспоживслужби

в Харківській області.

 

Переглядів: 76
Дата публікації: 15:47 03.12.2021
Дворічанська селищна рада Харківської області >>>